افزایش رتبه سایت (الکسا)

افزایش رتبه سایت در گوگل دارای روش های زیادی است و هر متخصص سئو سعی می کند که با استفاده از این روش ها، رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهد. موتور جستجو گوگل در واقع از متد های مختلفی برای تعیین اینکه کدام سایت ها در صفحه اول نشان داده شوند، استفاده می کنند. فرمول اصلی یک راز است که هیچ کسی از آن اطلاع ندارد اما روش هایی برای افزایش رتبه سایت در گوگل وجود دارد که با رعایت آن ها می تواند سایت خود را در صفحه اول قرار داد.

سریعترین زمان و بهترین ابزار ممکن برای به نمایش درآمدن در بین میلیون ها کاربر دائم اینترنت رسیدن به رتبه مطلوب در بین سایت های رقیب در داخل و خارج از کشور می باشد.

بیشترین مزیت افزایش رتبه در موتورهای جستجوگر زمانی نمایان می شود که مشتری خدماتی را که از شما می خواهد مستقیم در موتورها جستجو می کند و موتورهای جستجوگر سایت های با رتبه پایین و بروز را در صدر جستجوی خود به نمایش در می آورد.

بهینه سازی سایت SEO

مهم ‌ترین هدف سئو یا بهینه سازی سایت در هر کسب ‌و کار آنلاین افزایش رتبه سایت در گوگل و بالا بردن رتبه سایت در سایر موتورهای جستجو می‌باشد. خدمات سئو در واقع روش صحیح استراتژی برای ارتقا و بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو می‌باشد و به افزایش عناصر مهم یک سایت در نتایج موتورهای جستجو همانند گوگل می پردازد به صورت کلی می‌توان نتیجه گرفت که اگر بالا آمدن رتبه سایت در گوگل نتیجه‌ بخش باشد در بقیه موتورهای جستجو هم رتبه مناسبی آن سایت دریافت می‌کند.

SEO یا به فارسی بهینه سازی وبسایت فرآیند آسانی نیست و نیازمند صبر ، دانش و تجربه می باشد که تیم کارمانیا با بهترین نیروهای خلاق و جوان در حوزه طراحی سایت و بهینه سازی فعالیت میکند.

 

فروش بک لینک دائمی

backlink یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر است. و زمانیکه لینک سایت شما در یک سایت دیگر قرار میگیرد اصطلاحا آن سایت به سایت شما بک لینک داده است. بک لینک ها، پشتوانه و اعتبار یک سایت در نتایج حاصل از موتورهای جستجوگر هستند. مهمترین فاکتور رتبه بندی گوگل تعداد و کیفیت بک لینک های سایت ها می باشد.

سایت هایی که بک لینک با کیفیت زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند همواره دارای رتبه بالایی هستند.

تمامی بک لینکهایی که توسط تیم کارمانیا ارائه می گردد دائمی بوده است و هرگز حذف نخواهند شد.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟ قبل از هر چیزی ممکن است برای شما سوال باشد که رپورتاژ آگهی دقیقاً به چه معناست ؟ در جوابتان به زبان ساده باید بگوییم که منظور ازتبلیغ رپورتاژ این است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک بعنوان یک مطلب در سایتی منتشر شود.

رپورتاژ آگهی ها معمولاً تبلیغاتی هستند که  بصورت خبر منتشر میشود ، بنابراین باعث توجه بیشتر مخاطبان خواهد شد و همچنین بدلیل اینکه خبر در سایت های معتبر منتشر شده ، کاربران اعتماد بیشتری به شخص یا برند خواهند داشت .

علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان ، رپورتاژ آگهی از نظر ارتقاء رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است . دلیل آن هم این است که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغات دهنده لینک میشود.

آنالیز تخصصی رقبا 

تجزیه و تحلیل رقیب در بازاریابی و مدیریت استراتژیک، یک ارزیابی از نقاط ضعف و قوت رقبای فعلی و بالقوه می‌‎باشد. این تجزیه و تحلیل، امکان شناسایی فرصت‌ها‎ و تهدیدها را فراهم می‌‎کند تجزیه و تحلیل رقیبان یکی از مؤثرترین استراتژی‌ها‎ در مدیریت وب سایت به شمار می‌‎رود.

این کار می‌‎تواند در مرحله اجرا، نظارت و تنظیم صورت بگیرد. به بیان واضح‎تر، تجزیه و تحلیل رقبا به معنای شناسایی رقبا و ارزیابی استراتژی‌ها‎ برای تعیین نقاط قوت و ضعف خود نسبت به کسانی است که محصولات یا خدماتی شبیه به ما دارند.
تجزیه و تحلیل رقابتی بخش مهمی از طرح بازاریابی شرکت به شمار می‌‎رود که با کمک آن می‌‎توان فهمید چه چیزی باعث فروش بیشتر محصولات یا خدمات می‌‎شود. از این طریق می‌‎توان روش‌ها‎یی را برای جذب مشتریان بیشتر به کار برد.

مزایای آنالیز رقبا

– رقبای شما چه کسانی هستند؟
– آنها چه محصولات یا خدمات را به فروش می‌‎رسانند؟
– سهم بازار هر یک از رقبا چه میزان است؟
– استراتژی‌ها‎ی گذشته آنها چه بوده و استراتژی فعلی آنها چگونه است؟
– از چه نوع رسانه ای برای تبلیغات محصولات یا خدمات خود استفاده می‌‎کنند؟
– آنها چند ساعت را در هفته، برای تبلیغات محصولات خود اختصاص می‌‎دهند؟
– نقاط قوت و ضعف هر یک از رقبا چیست؟
– چه تهدیدات بالقوه ای از سوی رقبا به سمت شما نشانه می‌‎رود؟

سئو کلمات کلیدی

اهمیت انتخاب کلمات کلیدی صحیح و مناسب برای سئو، چیزی کمتر از اهمیت انجام صحیح اقدامات سئو نیست. اگر یک سایت برای کلماتی کم مخاطب بالا بیاید، بهینه سازی انجام شده ارزشی برای آن نخواهد داشت. یعنی منجر به فروش یا هر هدف دیگری که دارد نخواهد شد.

مساله مهم دیگر این است که اگر یک سایت برای کلمات کلیدی هدف پر مخاطب سئو شود، باز هم نمی توان گفت که کار به درستی انجام شده. شاید مخاطبان یک کلمه زیاد باشند ولی آن عبارت به کلی متفاوت از هدف وبسایت مورد نظر بهینه سازی شده باشد.

پیدا کردن کلمات جدید و ارزشمند یکی از قسمتهای سخت در بهینه سازی محتوا برای موتور های جستجو است. در بسیاری از موارد وب سایت ها درباره محصولات خود و کسب و کارشان توضیحاتی را ارائه می نمایند ولی افرادی که به دنبال این محصولات هستند در موتورهای جستجو بدنبال کلمات دیگری جهت رسیدن به این محصولات تلاش می کنند، از این رو انتخاب کلمات کلیدی مناسب شانس بسیار زیادی جهت ظاهر شدن در صفحه نتایج موتورهای جستجو هنگام جستجوی مشتریان به همراه خواهد داشت.

کلمات کلیدی در سئو مهم‌ترین عامل بهینه‌سازی در همه موتورهای جستجو به حساب می‌آیند. چنانچه‌ می‌خواهید اولین قدم را در تولید محتوا، درست بردارید باید در انتخاب کلمه کلیدی بسیار دقت کنید. اگر در اولین قدم شکست بخورید مسیر را برای خود ناهموار کرده و فقط وقت و هزینه‌ای را هدر داده‌اید. اما نگران نباشید ما با شما هستیم تا جلوی شکست تان را بگیریم!
راه‌های متعددی برای انتخاب درست کلمه کلیدی وجود دارد که می‌توان با کمک آن‌ها فهمید چه کلماتی بیشترین بازدید را دارد، یا چه کلماتی برای موتور جستجو محبوبیت بالایی دارد و…

نصب و بررسی گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس Google analytics از سرویس های رایگانی است که از جانب گوگل در دسترس وبمستران و مدیران وب سایت ها قرار گرفته و با ارائه ی اطلاعات مختلف از جمله موارد مرتبط با میزان بازدید ها و رفتارهای کاربران می توانند به یک تحلیلگر و یا سئو کار کمک نمایند تا با استفاده از این اطلاعات ، روش های جدیدی در جهت پیشرفت دادن وضعیت سئو و افزایش بازدید سایت انتخاب نماید .

گوگل آنالیتیکس به طور مستقیم به تحلیل و آنالیز موارد مرتبط با کاربرانی خواهد پرداخت که از سایت شما بازدید دارند و اطلاعات مختلفی مانند صفحات ورودی دهنده، کاربران وارد شده ، فعالیت های کاربران، زمانی که حضور دارند و مسیر خروجی آنها را در اختیار ادمین قرار می دهد . به همین جهت این روش یک روش بسیار هوشمندانه به منظور نظارت بر میزان بازدید های انجام شده از صفحات داخلی و صفحه اصلی وب و نیز یک ابزار قدرتمند برای تحلیل بهینه سازی وب سایت است .

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که تحلیل و بررسی رفتار کاربران و بازدیدکنندگان از طریق سرویس گوگل آنالیتیکس چه فایده ای خواهد داشت ؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که هدف اصلی از راه اندازی یک وب سایت این است که شما بتوانید با ارائه ی اطلاعات و یا در معرض دید قرار دادن خدمات و محصولات خود نظر و توجه بازدیدکنندگان را جلب نمایید . هر کدام از کاربران اینترنتی به عنوان یک وضعیت مشتری در نظر گرفته می شود و نیز در بهترین حالت می توان متقاضی دریافت خدمات یا خرید محصولات تان باشد و به بهبود در وضعیت سود آوری اقتصادی کسب و کارتان کمک نماید، به این ترتیب زمانی که گوگل آنالیتیک به عنوان ابزار راهنمای کنترل و بررسی رفتار بازدیدکنندگان و تحلیلگر آماری بازدیدهای تحت وب استفاده نمایید می توانید بفهمید که چه زمانی بیشترین بازدید از کدام یک از صفحات داخلی سایت صورت گرفته است و محبوب ترین اطلاعات و مطالب و یا محصولات شما از دید کاربران اینترنتی کدام است ؟ و نیز بازاریابان اینترنتی با بررسی این گزارشات می توانند تشخیص دهند که چه نوع تبلیغاتی در فضای مجازی موجب شده است تا بر تعداد بازدیدکنندگان سایت افزوده شده است .

با این وجود شما می توانید با برخورداری از یک تحلیل درست، استراتژی و راهکارهای جدید را برای رسیدن به هدف خود در بازه ی زمانی مشخص تعیین نمایید و گوگل آنالیتیک با ارائه گزارشات تخصصی یک راهنما در جهت تحقق اهداف شما خواهد بود .